Elisa Webinaari 2.4. klo 9.00 - 9.45: Myynnillisen asiakaspalvelun menestysresepti – case Bygghemma


Yrityksen kasvaessa tuttu palvelunumero ja soiva puhelin eivät enää riitä. Asiakkaiden tehokas palveleminen on yrityksen elinehto: mitä enemmän tyytyväisiä asiakkaita, sitä enemmän myyntiä ja vähemmän hukattuja myyntimahdollisuuksia.

 
Erilaisena rautakauppatoimijana tiedetty Bygghemma Finland omistaa lukuisia sisustamisen ja rakentamisen verkkokauppoja, kuten Netrauta.fi, Taloon.com ja Kodin1.

Kodinrakentamisen verkkokauppamarkkina kasvaa nopeasti. Tästä kasvusta Bygghemma on ottamassa menestyksekkäästi siivua. Opi Bygghemman esimerkistä, miten rakennat myynnillisen asiakaspalvelun ja valitset sen edellyttämät työvälineet.

Webinaarissa Bygghemman COO Joni Meltoranta sekä Elisan asiantuntija Shamill Seifulla jakavat opit Bygghemman menestystarinasta ja kokoavat sen pohjalta parhaat vinkit loistavan asiakaspalvelun toteuttamiseen. Lisäksi keskustellaan siitä, miten lisääntyneen etätyön tilanteessa hoidetaan tehokkaasti hajautettua asiakaspalvelua ja myyntiä.

Ilmoittaudu mukaan webinaariin tällä lomakkeella.

¹ ²) Katso tarkemmin Elisan tietosuojaperiaatteet. Voit milloin tahansa peruuttaa antamasi suostumuksen. Ilmoittautuessasi webinaariimme, tapahtumaamme tai lataamalla jonkin oppaistamme tallennamme sinusta tarvittavat yhteystiedot ja yhdistämme ne asiakastietojärjestelmäämme. Näin saamme tiedon tekemistäsi toimista esimerkiksi asiakaspalvelumme tietoon. Yhdistämistä tarvitaan erityisesti tilanteissa, joissa esimerkiksi tapahtuman ajankohta muuttuu ja haluamme ottaa sinuun yhteyttä.